مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 10:552018-07-16سياسي

"قتل های مرتبط با یک گروه نئونازی در آلمان هنور در هاله ای از ابهام است"


با وجود حکم روز چهارشنبه علیه مظنون اصلی یک گروه نئونازی در آلمان به قتل هشت مهاجر ترکیه ای، رییس آژانس اطلاعات داخلی آلمان گفت که هنوز سوالات زیادی در ارتباط با این قتل ها بی پاسخ مانده است.

- "قتل های مرتبط با یک گروه نئونازی در آلمان هنور در هاله ای از ابهام است" با وجود حکم روز چهارشنبه علیه مظنون اصلی یک گروه نئونازی در آلمان به قتل هشت مهاجر ترکیه ای، رییس آژانس اطلاعات داخلی آلمان گفت که هنوز سوالات زیادی در ارتباط با این قتل ها بی پاسخ مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، هانس جورج ماسن، رییس آژانس اطلاعات داخلی آلمان گفت که علاوه بر آژانس مطبوعش، اداره پلیس، قوه قضاییه و کمیسیون های پارلمانی در چند سال گذشته برای روشن شدن مساله قتل هایی که در سال های 2000 تا 2007 انجام شده، سخت کار کرده اند.

وی ادامه داد: اما با وجود تلاش های بی وقفه، هنوز سوالات زیادی در ارتباط با این قتل ها که توسط اعضای گروه نئونازی ناسیونال سوسیالیست زیرزمینی صورت گرفته، بی پاسخ مانده است.

هنوز بسیاری از جوانب این قتل ها مشخص نشده و در هاله ای از ابهام است.

ماسن به انتقادهای احزاب اپوزیسیون علیه آژانس مطبوعش پاسخی نداد؛ این احزاب آژانس اطلاعات داخلی آلمان را به لاپوشانی نقش احتمالی مقام ها یا جاسوس ها در ارتباط با قتل های ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"قتل های مرتبط با یک گروه نئونازی در آلمان هنور در هاله ای از ابهام است"

"قتل های مرتبط با یک گروه نئونازی در آلمان هنور در هاله ای از ابهام است"